środa, 4 maja 2016

Jestem Alicja!

Każdy blog musi mieć swój początek. Nie mam pojęcia od czego zacząć. Więc może po prostu:
Mam na imię Alicja.
Jestem zwariowaną studentką, która ma wiecznie brudne od farb dłonie. Stało się to przekleństwem, ponieważ klawiatura, telefon i niemal wszystko czego się dotknę jest brudne.
 Ja wolę to inaczej nazwać: to jest niezwykle spersonalizowany przedmiot noszący znamiona mojej artystycznej duszy.
 
Na tym blogu chciałam podzielić się z innymi moimi simowymi historiami.
Możecie mnie też spotkać na Stardoll:
 
Daisyre
 
 
 
 

To tam poznałam Maję, dzięki której postanowiłam zacząć blogowanie. Dziękuję Kochana!

Moje stardollowe pokoje:


 

Czy ktoś z Was ma może konto na Stardoll? Pochwalcie się swoimi Nickami.

W przyszłym tygodniu zapraszam wszystkich do poznania mojej simowej rodzinki.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Maju, niechcąco usunęłam twój komentarz. Jeszcze tego nie ogarniam:(
      Dzięki za wsparcie i za wszystko, zresztą wiesz...

      Usuń
  2. Jak fajnie, że na blogspocie pojawia się coraz więcej simowych blogów. :) Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć rodzinę. Nigdy nie miałam styczności ze Stardoll, ale pokoje są piękne! :) Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju ale fajnie, ze napisałaś komentarz! Byłam na Twoim blogu i dodałam się do obserwatorów. Fajnie, że są takie miłe blogerki, jak ty:)

      Usuń
  3. Też jestem początkującą blogerką :)
    Ja nie mam stardoll, ktoś mi kiedyś pokazywał chyba, ale jakoś nie ''podchwyciłam'' tematu :P
    A tak w ogóle nie widać daty, ma ten sam kolor co tło :(
    Życzę powodzenia w blogowaniu! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagi, to cenne dla kogoś kto zaczyna blogować - postaram się to poprawić. Będę obserwować twój blog:)

      Usuń